Wednesday, August 16, 2017

16/8/2017 11.22am

Ok Alhamdulillah selesai satu task... Slide PP untuk menerima kunjungan tetamu jauh esok dari UMK International Office. (^_^)

Punya khusyuk dan tawaduk sampai terlupe appointment 10am, pemeriksaan pelupusan kenderaan jabatan... homaaii.. seb baik setel n dapat berita gembira-- kami akan dapat kete baru next month Alhamdulillah...syukur gembira sebab kondisi kenderaan tu memang da sangat x selamat untuk long hours journey travel...

Teringat setahun yg lepas, waktu begini ckin sedang dilamun mabuk yang teruk teramat...pegi keje rase weng...mcm berada di atas awang awangan.. memang begitu rasanya setiap kali mengandung baby girl.. first 7 months mabuk kritikal + ulser gastrik yang hamat...memang balik rumah melepek saje..but syukur Alhamdulillah, Allah kurniakan kemudahan semasa proses melahirkan.. Syukur!!

Dugaan dan rezeki dari Allah xpernah tersalah alamat dan penerima... Dugaan Allah tandanya sayang... kadang2 Allah saja datangkan ujian untuk kite kembali mengingatiNya... supaya kita x kufur ni'mat.. N Allah akan berikan rezeki pada kita pada time yang betul2 tepat.. Betul, segalanya benar, Allah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..

Nant ckin share next entry satu post yang menginsafkan diri ckin..ok cau dulu.. sambung lagi 2 keje x setel

No comments: